Cum activez/dezactivez casuta vocala ! (VODAFONE)



     De ceva timp Vodafone furnizeaza cartelele prepay cu casuta vocala activata, ceea ce este o problema pentru unii. Dezactivarea casutei vocale a cartelelor prepay de la Vodafone nu reprezinta mare lucru,numai pentru unii semnifica o "problema".

     Ceea ce stim este ca la achizitionarea unei cartele ,casuta vocale este activata automat. Apelam gratuit la ##002# dupa care vom primi un mesaj de confirmare sau in cel mai rau caz , daca nu functioneaza , incercam la ##004# .

     Daca sunteti in situatia in care aveti casuta vocala dezactivata si vreti sa o activati puteti face acest lucru apleland *266 (apel gratuit) si sa urmati instructiunile .

9 comentarii:

  1. se vede ca e lucru romanesc! de la *266 te trimite la *222 si de acolo la nush ce operator ! hai ca e culmea ! a ajuns sa fie mai usor sa deschizi un cont bancar decat sa activezi o nenorocita de casuta vocala ! romanica noastra plina de "inteligenti" ! vodafone !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate... am incercat o ora sa o activez si efectiv "m.am invartit in cerc"... penibil... ����

      Ștergere
  2. de acord!!!!...e ridicol.

    RăspundețiȘtergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Firma de doi bani. Introduc codu de activare apoi ma trimite la 266 iar aia la 333 si de acolo iar la 266 si tot asa.

    RăspundețiȘtergere
  5. eu am urmat pas cu pas dar tot nu merge!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ne invartim in cerc si nu rezolvăm nimic 😑

    RăspundețiȘtergere
  7. Am încercat să activez căsuța vocala dar nici o șansă

    RăspundețiȘtergere
  8. La cartela Vodafone...mi-a dat operatorul vreo 4 coduri după ce am activat pe cel din contul meu...nimic...334 și 333 nefuncționale....



    RăspundețiȘtergere